Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Betalingsbetingelser

Er priser inklusiv materialer?
Ja. Alle vores opgaver er inklusiv materialer. Undtagelser er dog når du bestiller eksempelvis en håndværker på timebasis. Så betaler du kun for timeløn, ikke for eventuelle materialer.

Er pris inklusiv moms?
Ja. Alle vores priser er inklusiv moms.

Er pris inklusiv kørsel?
Ja, den pris du får er inklusiv kørsel.

Er pris inklusiv servicevogn?

Ja. I de tilfælde hvor en servicevogn er nødvendig for at udføre arbejdet er pris herfor allerede inkluderet.

Hvornår skal der betales forud?

Vores koncept er klart. ALLE mindre projekter, under 10.000 kr. betales forud inden vi påbegynder arbejdet. Ved projekter under 20.000 kr. betales halvdelen forud. Ved projekter større end 20.000 kr. betales 2/3 forud. I praksis betyder det, at på en større anlægsopgave, betales første tredjedel af beløbet senest 14 dage før projektstart og inden bestilling af sand og fliser. Anden tredjedel betales den dag arbejdet påbegyndes og sidste tredjedel betales ved levering og godkendelse af projektet.

Hvorfor skal jeg betale forud?
Forudbetalingen er med til at vi kan tilbyde lave priser og gode tilbud. Det er en garanti for dem, som skal udføre at opgaven allerede er forudbestilt og betalt. I sidste ende er konceptet til gavn for dig som kunde, da det er med til at sikre, at vi kan tilbyde vores ydelser til en fornuftig og konkurrencedygtig pris.

Hvordan er min betaling sikret?
Da vi først betaler underleverandøren når opgaven er udført tilfredsstillende, er du sikker på at din opgave altid bliver udført som aftalt. I første omgang går din betaling i depot hos os. Det er først når opgaven er udført som aftalt at underleverandøren bliver betalt.

Hvad sker der efter et køb?
Straks efter købet modtager du en ordrebekræftelse. I god tid før det valgte tidspunkt, ringer vi dig op og aftaler præcist hvornår vi kommer.

Kan jeg fortryde en ordre?
Naturligvis. Ønsker du ikke opgaven udført annulleres bestillingen og pengene tilbagebetales til din konto.

Kan jeg ændre opgaven undervejs?
Naturligvis. Vi sørger for, via nøje udregnede og detaljerede tilbud, at du er helt på det rene med, hvad du har bestilt og hvad hvert enkelt element koster. Ønsker du mere arbejde udført undervejs, er du derfor ikke i tvivl om hvad det koster, da du kender hvert elements stk. pris.

Kan jeg betale når opgaven er udført?
Det er faktisk det som sker. Din indbetaling lægges i depot hos os og først når opgaven er tilfredsstillende udført og godkendt af dig, modtager vores underleverandør betaling.

Hvad betyder det at pengene går i depot?
Det betyder at dem som udføre opgaven først får betaling når opgaven er udført og du er tilfreds. Det betyder at du altid er sikker på at dine opgaver bliver udført tilfredsstillende.

Tilfredshedsgaranti

Har I tilfredshedsgaranti?
Ja. Vi har tilfredshedsgaranti. Er arbejdet ikke udført tilfredsstillende, kontakt os med det samme, så kommer vi og gør det om. Uden beregning.

Kan jeg være sikker på at opgaven løses til aftalt tid?
Ja. Hvis de ikke møder op så sender vi blot et andet hold. At få løst jeres udfordring til den aftalte pris og tidsramme er vores vigtigste prioritet.

Hvad sker der hvis opgaveløseren ikke dukker op til aftalt tid?
Vi er med dig hele vejen. Hvis noget går galt kontakter du os og vi ordner det for dig. Eksempelvis hvis opgaveløseren ikke dukker op til aftalt tidspunkt.

Hvad hvis jeg er utilfreds med løsningen?
Vi sender en ekspert på det pågældende område, som er i stand til at vurderer kvaliteten af arbejdet. Hvis noget ikke opfylder kvalitetskravene, laver vi det om. Uden beregning.

Hvad har jeg af klagemuligheder?
Alle har mulighed for at indbringe en sag til Håndværkets Ankenævn. Hvis håndværkeren er medlem af en brancheorganisation vil Ankenævnet give brancheorganisationen 4 uger til at løse sagen. Hvis ikke det lykkes, vil Ankenævnet tage stilling til sagen. Får man medhold i sin sag, og retter håndværkeren sig ikke efter Ankenævnets afgørelse, vil brancheorganisationens garantiordning sørge for at Ankenævnets afgørelse fuldbyrdes, enten ved at sørge for, at manglerne udbedres af et andet medlem eller ved at udbetale et beløb svarende til Ankenævnts vurdering af manglerne.

Er håndværkeren ikke medlem af en brancheorganisation vil Ankenævnet give malerens virksomhed 4 uger til at løse sagen. Hvis ikke det lykkes, vil Ankenævnet tage stilling til sagen. Får man medhold i sin sag, og retter malerens virksomhed sig ikke efter Ankenævnets afgørelse, har man som kunde ikke nogen garantiordning, men må søge kompensation, erstatning hos domstolene. Dette kan man dog nemt få medhold i da domstolen vil tillægge ankenævnets vurdering stor vægt. Herefter er der naturligvis risikoen for at malerfirmaet vælger at lukke, skifte CVR-nummer og man således ikke har nogen juridisk ansvarlig til at godtgøre kompensationen, erstatningen. Ligeledes er omkostningerne ved at føre retssag og udgift til advokat så høje, at kravet skal være betydelig før der overhovedet er fornuft i at gå denne vej.

Alt dette behøver du dog ikke spekulere over når du er kunde hos os.

Vi har tilfredshedsgaranti på alle opgaver. Er malerarbejdet ikke udført håndværksmæssigt korrekt, kontakt os med det samme, så kommer vi og gør det om. Uden beregning. Korrekt udførelse af opgaven er sikret, da din betaling lægges i depot hos os og først frigives når opgaven er godkendt af dig. Således behøver du ikke spekulere over garantiordninger, medlem af brancheorganisation, eller at opgaven ikke bliver udført tilfredsstillende.

Prisgaranti

Har I prisgaranti

Ja det har vi på alle vores primære serviceopgaver. Naturligvis skal opgaverne være identiske. Altså før vi kan matche skal det være det samme vi giver tilbud på – altså materialer, tidsramme, kvalitet af arbejdet, etc.

Vi vil gerne sikre at vores kunder gør den bedste handel. Derfor søger vi hele tiden at forbedre vores leverancer og har især fokus på kvalitet, miljø og pålidelighed. Vi konkurrere hellere på at vores kunder bliver tilfredse, end på markedets laveste priser. Der er eksempelvis stor forskel på kvalitet, også indenfor samme træsort. Vi ønsker ikke at faldbyde ydelser til så lave priser, at der må slækkes så meget på kvalitet og serviceniveau, at du ikke kan være tjent med resultatet. Har du fået et tilbud som er lavere, vil vi gøre vores bedste for at matche det. Send det til os og vi spidser blyanten en ekstra gang.

  • Prismatch forsøges ikke ved køtilbud, åbningstilbud eller tilbud i begrænset antal.
  • Prismatch forsøges ikke ved personlige tilbud. Der SKAL være tale om en annonceret pris.
  • Prismatch forsøges kun overfor danskejede webshops.
  • Prismatch forsøges ikke ved tilbud, som kræver en form for medlemskab, ved auktioner eller hvis tilbuddet omfatter anden form for binding.
  • Det konkurrerende tilbud skal være omfattet af danske regler for garanti, forbrugerbeskyttelse, told og moms.

Når du sammenligner priser så husk at der kan være store forskelle selvom to leverancer umiddelbart ser ens ud. Du får som regel hvad du betaler for. Kvalitet i arbejdet, eller mangel på samme, kan være uigennemsigtigt og derfor vil vi meget gerne fortælle dig hvad du helt præcist får når du bestiller hos os. Hvis vores tilbud er dyrere end konkurrentens, vil vi gerne fortælle hvorfor og eventuelt tilbyde dig tilsvarende ydelse til samme pris og vilkår – det vigtige er gennemskueligheden. At du er helt på det rene med hvad du betaler for.

Tilbudsgivning

Kan jeg få et tilbud?

Ved større opgaver der ikke umiddelbart kan bookes online, eller med flere elementer, laver vi gerne et udspecificeret og uforpligtende tilbud. Hvis tilbuddet virker interessant kommer vi gerne og besigtiger opgaven, hvorefter de sidste detaljer rettes til. Vi kommer også gerne først og hjælper med at vurdere omfanget.

Opkræver I gebyr for at udarbejde tilbud?

En forudsætning for at kunne give markedets bedste priser, er at vi holder vores faste omkostninger nede. Gratis rådgivning tilbydes om vores standard produkter, mens der opkræves servicegebyr hvis vi skal på besøg for at udarbejde tilbud eller rådgive.

Hvad hvis jeg ikke kan finde en prisberegner til min opgave?

Passer din opgave ikke ind i vores formular, eller kan du ikke finde en velegnet prisberegner, så kontakt os og vi guider dig og rådgiver dig ganske uforpligtende og gratis.

Maleropgaver

Hvad hvis opgaven er anderledes end det bestilte?

Prisen vil variere efter hvad du har bestilt. Som udgangspunkt maler vi efter dine valg og oplysninger, men viser det sig at der skal males et større eller mindre areal, eller at noget mere eller mindre end det bestilte skal males, så kan vi altid justere det mens vi er i gang. Det vigtige er at du bliver glad for resultatet. Du har altid mulighed for at gå tilbage og ændre dine valg.

Bestilling af mere end der er brug for?
Som udgangspunkt maler vi efter dine valg og oplysninger, men viser det sig at der skal males et større eller mindre areal, eller at noget mere eller mindre end det bestilte skal males, så kan vi altid justere det mens vi er i gang.

Hvad hvis der skal males flere gange end bestilt?

Vi maler efter dine valg og oplysninger, men viser det sig at der skal males et større eller mindre areal, så kan vi altid justere det mens vi er i gang. Det vigtige er at du bliver glad for resultatet.

Hvad hvis der skal males mindre end bestilt?

Det gør ikke noget, hvis vi finder ud af, at det kræver 2 lag. Du betaler blot forskellen senere. Viser det sig omvendt at være nok med 1 lag, og har du bestilt 2, skal du selvfølgelig ikke betale for noget, du ikke får. Derfor får du de penge retur. Intet problem.

Hvorfor er det billigst når i vælger fabrikant af maling?

Vi bruger kun kvalitetsmaling fra anerkendte producenter. Hvis vi skal vælge benyttes den fabrikant, som har det aktuelt bedste tilbud på den type maling, der skal benyttes. Hvilket vil give dig den bedste pris i dit tilbud.

Hvad menes med at arbejdsområdet er ryddet?
Skal vi fx male i en gang som er fyldt med sko og tøj er den ikke ryddet! Det har stor påvirkning på forberedelsen – både materialer og tidsforbrug – om vi skal afdække møbler og arbejde os rundt i møblerede rum. Så derfor vil vi gerne på forhånd vide om arbejdsområdet er ryddet.

Købsprocessen

Hvordan foregår et køb?
Gennem vores hjemmesider henvender potentielle kunder sig hver dag om opgaver, som de skal have udført. Kunderne udfylder selv beskrivelse af hvad de ønsker udført. Vores serviceafdeling står parat til at hjælpe kunden og ved større opgaver tager vi ud til kunden og hjælper med at bestille hvad de ønsker udført. Når kunden har forudbetalt opgaven, lægges pengene i depot hos os. Dem som udføre opgaven bliver først betalt når arbejdet er færdiggjort og godkendt af kunden. Skulle der opstå problemer, kan vi træde til som mægler og vurdere arbejdet undervejs. I yderste konsekvens har vi den mulighed, at udskifte hele holdet med et andet. Uden nogen form for økonomisk konsekvens. Vi har tilfredshedsgaranti. Er arbejdet ikke udført tilfredsstillende, så kommer vi og gør det om. Uden beregning.

Kan jeg få hjælp undervejs fra jer?
Naturligvis. Undervejs i opgavens udførelse er vi til rådighed via vores servicecenter – lige så tit og længe du måtte have brug herfor. Og skulle noget have brug for ekstra opmærksomhed så kommer vi gerne personligt på besøg. Vi er med dig hele vejen.

Hvordan aftales tidspunkt?
Når du lægger en ordre får du:
Indenfor to arbejdsdage modtager du en mail med navn og telefonnummer på den person der tager sig af din opgave, samt en email hvor I aftaler hvornår og hvordan arbejdet skal udføres.

Underleverandører

Hvem kan blive underleverandør?
Du kan få opgaver og booket kundemøder ind i morgen hvis du er håndværker, eller tilbyder praktisk hjælp som havearbejde, rengøring mv.

Hvordan får jeg besked om nye opgaver?

Når vi har en konkret opgave, sender vi en SMS ud til en eller flere samarbejdspartnere i området. I SMS’en beskrives opgaven, hvornår den skal udføres og hvad du får for den. Den der først melder tilbage får opgaven.

Hvordan udvælges hvem der får tilbuddet?

Vi udvælger hvilken underleverandør, der vurderes til at være det bedste match til opgaven og kunden. Vores kriterier er logiske og enkle. Siger man hurtigt ja til opgaven og efterfølgende får god respons fra kunden – så giver det jo sig selv at alle er glade og man er i god placering til at få flere opgaver tilbudt.

Kan jeg betale for at få flere kunder fra jer?
Nej. Vi udvælger dem som vi tror passer bedst til opgaven.

Hvad sker der hvis jeg ikke møder op til arbejdet

Uha det er bestemt ikke godt. Din bedømmelse score går bla. ned i en periode.

Skal jeg have et firma for at blive underleverandør?

Ja.

Hvordan bliver jeg betalt?

Når du har udført en opgave sender du os blot en faktura, har du mange opgaver, kan du samle dem og sende en gang om måneden eller som det bedst passer. Herefter vil betalingen blive overført til din bankkonto inden for 3-5 arbejdsdage.

Hvad koster det at blive underleverandør?

Det er ganske gratis. Vi giver tilbud, laver salgsarbejde, markedsføring, indkassere betalingen og tager os af al forudgående kommunikation med kunden. Når du får tilbudt en opgave, så har kunden allerede betalt og prisen du får tilbudt opgaven til, er en pris hvorfra vi allerede har trukket vores servicegebyr til dækning af vores omkostninger.

Hvad hvis prisen på opgaven er lavere end forventet?

Ønsker du ikke at løse opgaven til den pris vi er kommet frem til og som vi har tilbudt kunden, så takker du bare nej. I dit svar tilbage kan du afkrydse hvorfor du takker nej og her er “for lav en pris” en af valgmulighederne.

Kan jeg være sikker på at blive betalt?

Ja. Der er ingen problemer med dårlige betalere, for alle kunder betaler forud.

Hvilke ydelser tilbyder I?
Vores kunder efterspørger at vi er dem, som kan kontaktes når der er brug for noget håndværk eller service. Derfor tilbyder vi mange forskellige ydelser indenfor håndværk og praktisk arbejde.

Hvordan får jeg forudbetalte opgaver?
Kunden søger efter en opgave på internettet. Dette kunne være en byggeopgave, en serviceopgave eller en rådgivningsopgave. Kunden kommer forbi vores hjemmeside og indtaster sin opgave. Kunden kan også have fået os anbefalet, eller blevet gjort opmærksom på os via vores reklamer, store netværk, etc. Kunden modtager nu med det samme et tilbud, der viser, hvad opgaven kommer til at koste. Hvis kunden ønskes noget uddybet eller blot at tale med et virkeligt menneske, så sidder vores serviceafdeling parat. Hvis kunden ønsker os til at løse opgaven beder vi om forudbetaling. Hermed sikrer vi os mod tab, og useriøse kunder bliver sorteret fra. Du modtager besked via mail / SMS om at der er en opgave til dig. Du kan frit vælge at sige ja eller nej til opgaven.

Hvad koster det at få kundemøder?
Det er ganske gratis! Ved større eller komplekse opgaver, afholdes et indledende kundemøde og her udarbejder du et tilbud. Kunden kontakter os og fortæller om hvad der ønskes udført. Hvis vi skønner af opgaven kan løftes af os beder vi kunden om at indbetale et symbolsk gebyr for at komme på besøg og udarbejde et tilbud. Hermed sikre vi kundens seriøsitet og undgår folk der blot benytter vores tjeneste som et pristjek. Du modtager besked via email / SMS om at der er en kunde som ønsker et møde. Du kan frit vælge at sige ja eller nej. Det er ganske gratis.Ved mødet med kunden udarbejder du dit eget tilbud. Vi blander os ikke i din kontakt til kunden eller i opgavens prissætning. Alt dette er helt op til dig og kunden.

Online rådgivning

Hvordan modtager jeg vejledning?
Vi kontakter dig på din mobiltelefon og via tale samt videoforbindelse bliver du guidet og vejledt.

Foregår rådgivningen via min mobiltelefon?
Ja.

Kan jeg få rådgivning via min computer?
Ja. Fordelen ved mobiltelefon er at den direkte videoforbindelse mellem os, mens det via computeren er udveksling af dokumenter, illustrationer og fotos, læse lidt længere tekster.

Hvor hurtig modtage jeg svar?
Indenfor almindelig arbejdstid kan du principielt modtage svar i løbet af få sekunder.

Kan jeg selv blive online rådgiver?
Ja, hvis du er ekspert indenfor et af de områder som vi beskæftiger os med.

Får jeg altid svar på mine spørgsmål?
Ja. Vi garantere at eksperten er fuldt ud kompatibelt indenfor det pågældende område. At eksperten kan levere et svar på alle problemstillinger, som ligger indenfor det pågældende fagområde.

Hvad hvis jeg har brug for yderligere tid?
Hvis du har brug for yderligere tid end det bestilte, så booker du nemt dette via vores system og fortsætter din session.

Handelsbetingelser

Hvis du er i tvivl om noget så hellere kontakt os på forhånd. Så kan vi vejlede og guide.

Generelle forudsætninger
Det forudsættes at forholdene er som oplyst i dine valg. Har du oplyst at noget har en bestemt størrelse, men det i virkeligheden er væsentlig større får du som udgangspunkt kun hvad du har betalt for. Vi kan tilrette dine valg mens vi er i gang, men udgangspunktet er at du får hvad du har bestilt. Ligeledes hvis der er oplyst at arbejdsområdet er ryddet, så forventer vi ikke at finde fx en gang fyldt med tøj og sko!

Vi sørger at gøre vores online tilbuds prisberegner enkle. Derfor er disse ikke fyldt med forbehold overfor alt muligt. Især er de ikke fyldt med forbehold overfor noget vi ikke vidste at vi skulle tage forbehold for! Jf. at tørre en hund i en mikroovn! Hvis din opgave ligger udenfor almindelig norm, så hellere kontakt os på forhånd. Vi kan helt sikkert finde ud af en løsning. Hvis vi kommer ud til en opgave som er helt forkert prissat, forbeholder vi os retten til at afvise udførelsen. I sådanne tilfælde bliver du naturligvis refunderet din indbetaling.

Vi tager forbehold for at ethvert køb først er gældende når begge parter har accepteret det. Vi tager dette forbehold for at kunne opdage forkerte priser, før handlen går helt igennem. Det er først når vi har gennemset bestillingen og fremsendt kvittering herfor at købet er accepteret.

Cookies

Vi bruger cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

OM OS SÆTTES HER